Wydawanie decyzji w sprawie zmian w ewidencji gruntów i budynków
STAROSTWO POWIATOWE W GARWOLINIE
Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami
ul. Staszica 15, 08-400 Garwolin, bud. B w podwórku, wejście E, parter pokoje 7-13
tel. (025) 68-43-261
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.">Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
PODSTAWA PRAWNA:
1. Ustawa z dnia 17 maja 1989 roku (jednolity tekst: Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287 ze zm.).
2. Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 roku
w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38, poz. 454).
3. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (jednolity tekst: Dz. U. z 2000 r., Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.).
WYMAGANE DOKUMENTY:
1. Wniosek właściciela lub użytkownika wieczystego.
2. Dokumenty geodezyjne, kartograficzne i inne niezbędne do wprowadzenia zmian.
WYSOKOŚĆ OPŁAT:
Wnioski o wydanie decyzji podlegają opłacie skarbowej w wysokości 10 zł.
JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami mający siedzibę przy ul. Staszica 15, budynek B, parter, wejście E, pok. 13, tel. (025) 68-43-261, wew. 59. Interesanci przyjmowani są od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
TERMIN ODPOWIEDZI:
Zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego (niezwłocznie, nie dłużej niż 1 miesiąc).
TRYB ODWOŁAWCZY:
Od decyzji służy stronie zainteresowanej prawo wniesienia odwołania do Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego Województwa Mazowieckiego w Warszawie za pośrednictwem Starosty Garwolińskiego w terminie 14 dni od daty doręczenia (zgodnie z pouczeniem zamieszczonym w treści decyzji).
ZAŁĄCZNIKI:
Brak.