Przejdź do treści
image3017.jpg

INFORMACJA POWIATOWEJ KOMISJI WYBORCZEJ W GARWOLINIE z dnia 14 września 2018r. w sprawie składu, siedziby i pełnionych dyżurach

Utworzono: piątek, 14, wrzesień 2018

Na podstawie wytycznych Państwowej Komisji Wyborczej ustala się harmonogram dyżurów Powiatowej Komisji Wyborczej.

1. Skład Powiatowej Komisji Wyborczej w Garwolinie:

Lp.

Imię i nazwisko

Funkcja

1.

Kamil Rędaszka

Przewodniczący Komisji

2.

Monika Makarewicz

Zastępca Przewodniczącego

3.

Małgorzata Anna Antolak

Członek

4.

Michał Piotr Kula

Członek

5.

Andrzej Zbigniew Nastała

Członek

6.

Bartłomiej Kozyra

Członek

7.

Zdzisław Stanisław Podsiadły

Członek

8.

Albina Danuta Ochnio

Członek

9.

Marek Stoń

Członek

10.

Patrycja Soszka

Członek


2. Siedziba Komisji:

Starostwo Powiatowe w Garwolinie

ul. Mazowiecka 26

08- 400 Garwolin

Pokój nr 018 (parter)

tel. 25 68 43 010 wew. 755 oraz 25 684 27 55


3.
Pełnione dyżury:
Zgłoszenia list kandydatów na radnych przyjmowane są w siedzibie Komisji  w dniach:

- 14 wrzesień 2018 r. – w godz. 10.00 – 14.00
- 15 wrzesień 2018 r. – w godz. 10.00 – 16.00
- 17 wrzesień 2018r. – w godz. 8.00 - 24.00


4. 
Termin zgłaszania list kandydatów na radnych, zgodnie z kalendarzem wyborczym upływa 17 września 2018r. (poniedziałek) o godz. 24.00 

                                                                                Przewodniczący

                                 Powiatowej Komisji Wyborczej w Garwolinie

                                                                                (-) Kamil Rędaszka

 

Joomla 1.6 Templates designed by Joomla Hosting Reviews