Budimex będzie remontował odcinek na drodze Samorządki – Żelechów
Grupa Budimex, która tworzy jedną z największych grup budowlanych w Polsce już od przyszłego tygodnia będzie remontowała czterokilometrowy odcinek na drodze nr 1328W.
Czytaj więcej: Budimex będzie remontował odcinek na drodze Samorządki – Żelechów
Informacje podstawowe
Dyrektor Wydziału Dariusz Tarczyński
Starostwo Powiatowe w Garwolinie
ul. Staszica 15 bud. B pok. nr 33, 34
08-400 GARWOLIN
tel: 0 prefix 25 68-43-010 wew. 27,28
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wydział Rozwoju Gospodarczego
WYDZIAŁ Rozwoju Gospodarczego
Dyrektor DARIUSZ TARCZYŃSKI
Starostwo Powiatowe w Garwolinie
ul. Mazowiecka 26
08 - 400 GARWOLIN
pok. 325 (III piętro)
tel. +48 25 684 30 10 wew. 651
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.">
Wydział realizuje zadania z zakresu:
- gromadzenia i przekazywania mieszkańcom powiatu wiedzy i bieżących informacji o integracji Polski z Unią Europejską;
- prowadzenia i aktualizacji banku informacji o funduszach pomocowych finansowanych ze środków Unii Europejskiej oraz przekazywania powyższych informacji zainteresowanym instytucjom;
- przygotowywania materiałów dla potrzeb pozyskiwania zewnętrznych funduszy pomocowych i grantów;
- współpracy z gminami w zakresie przygotowywania i promowania ofert inwestycyjnych oraz wspólnych programów i projektów;
- planowania, opracowywania wniosków oraz realizacji zadań w ramach kontraktów wojewódzkich i innych programów regionalnych;
- pozyskiwania zewnętrznych źródeł finansowania, w tym funduszy unijnych;
- prowadzenia dokumentacji i rozliczeń otrzymanych dofinansowań zadań, prowadzonych przez powiat;
- stałego kontaktu z przedstawicielstwami unijnych funduszy pomocowych.
- programowania, planowania i nadzorowania realizacji inwestycji, realizowanych przez powiat;
- opracowywania projektów potrzeb finansowych z zakresu inwestycji;
- opracowywania wieloletnich programów inwestycyjnych wraz ze wskazaniem źródeł finansowania;
- przygotowania wymaganej dokumentacji i realizacji inwestycji w oparciu o ustalenia podjęte przez zarząd;
- inwentaryzacji realizowanej infrastruktury technicznej;
- odbioru, rozliczania oraz przekazania inwestycji do eksploatacji;
- nadzoru i wykonywania zadań wynikających z prawa o zamówień publicznych;
- przygotowywania dokumentacji do przeprowadzenia przetargów na roboty remontowe, inwestycyjne, sprzedaż i zakupy oraz przygotowywania w tym zakresie projektów umów;
- prowadzenia postępowań o zamówienia publiczne dla wydziałów starostwa;
- powoływania i koordynowania prac komisji przetargowych;
- nadzór nad realizacją remontów w starostwie oraz ich rozliczanie.